Na temelju Odluke o prodaji službenih motornih vozila u vlasništvu Grada Širokog Brijega broj 03-440/25-1 od dana 3. 11. 2025. godine, Gradonačelnik objavljuje:
JAVNI OGLAS
za prodaju službenih vozila putem javnog nadmetanja – licitacije
I OPIS PREDMETA LICITACIJE
Grad Široki Brijeg putem javnog nadmetanja – licitacije, sustavom zatvorenih ponuda, po principu „viđeno- kupljeno“, bez naknadnih prigovora i žalbi na prodaju predmetnih vozila, prodaje sljedeća motorna vozila:
LOT broj 1.
1. Kategorija vozila: M1 putnički automobil
2. Marka i model: Audi A6
3. Oblik karoserije: AA - limuzina
4. Broj šasije: WAUZZZ4G9CN015934
5. Broj motora: CDU022038
6. Boja: Crna
7. Mjenjač: Automatski
8. Godina proizvodnje: 2011.
9. Registracijska oznaka: M65-T-404
10. Mjesta za sjedenje: 5
11. Vrsta motora/gorivo: Diesel
12. Snaga motora (KW): 180
13. Radni volumen motora (cm3): 2967
14. Prijeđeno km: 310.487 km
15. Registrirano do: 22. 7. 2026. godine
Početna cijena: 20.299,87 KM
Vozilo je u voznom stanju.
Lot broj 2.
1. Kategorija vozila: M1 putnički automobil
2. Marka i model: Citroen C4
3. Oblik karoserije: AB – limuzina sa zakošenim zadnjim vratima
4. Broj šasije: VF7NC9HP0FY515618
5. Broj motora:10JBEE0218046
6. Boja: Bijela
7. Mjenjač: Manualni
8. Godina proizvodnje: 2015.
9. Registracijska oznaka: M78-K-116
10. Mjesta za sjedenje: 5
11. Vrsta motora/gorivo: Diesel
12. Snaga motora (KW): 68
13. Radni volumen motora (cm3): 1560
14. Prijeđeno km: 252.870 km
15. Registrirano do: 12. 4. 2026. godine
Početna cijena: 10.374,18 KM
Vozilo je u voznom stanju.
Prodaja predmetnih vozila obavit će se putem prikupljanja pismenih zatvorenih ponuda onom ponuditelju koji ponudi najveću cijenu za pojedino vozilo.
II MJESTO I VRIJEME PREGLEDA VOZILA
Vozila se mogu pregledati na parkingu ispred Gradske uprave Široki Brijeg na adresi Ulica fra Didaka Buntića 11, 88220 Široki Brijeg, svaki radni dan (do 11. 11. 2025.) u vremenu od 9:00 do 11:00 sati, uz prethodnu najavu na broj telefona: 063 971 545.
III MJESTO, DATUM I VRIJEME POČETKA ODRŽAVANJA LICITACIJE
Javno otvaranje ponuda uz prisustvo ponuditelja održat će se 12. 11. 2025. godine u 12:30 na adresi Grad Široki Brijeg (sala za sastanke), Ulica fra Didaka Buntića 11, 88220 Široki Brijeg.
IV ROK I NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponude se mogu dostavljati od dana objavljivanja javnog oglasa najkasnije do 12. 11. 2025. godine u 12:00 sati. Ponude koje pristignu poslije naznačenog roka neće se uzeti u razmatranje.
Kriterij za vrednovanje ponuda je najviša ponuđena cijena za motorno vozilo u ovisnosti za koji lot se aplicira, a u slučaju da su prvorangirane dvije ili više ponuda identične, tj imaju istu ponuđenu cijenu, prednost se daje ponuditelju koji je ranije predao ponudu na protokol Grada Širokog Brijega (ponuditelj koji je ranije dostavio ponudu po datumu i vremenu prijemnog pečata protokola Grada).
Prodaja će biti punovažna i u slučaju da ponudu dostavi samo jedan ponuditelj.
Ponuditelji mogu dostaviti ponudu za sve lotove, te se za svaki pojedini lot podnosi posebna ponuda (u odvojenim kovertama).
Ponude se dostavljaju na adresu Grad Široki Brijeg, Ured gradonačelnika, Ulica fra Didaka Buntića 11, 88220 Široki Brijeg.
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj neprozirnoj koverti s naznakom „Ne otvaraj – ponuda za kupovinu službenog vozila putem licitacije - lot br.____“ s dokazom o izvršenoj uplati depozita.
Jedan ponuditelj može dostaviti samo po jednu (1) ponudu za svaki lot.
Ponuda sadrži:
a) - podatke o fizičkoj osobi (ime i prezime, adresu i broj telefona ili mobitela, broj tekućeg računa, preslik osobne iskaznice i dokaz o uplati kaucije) - ako je ponuditelj fizička osoba
- podatke o pravnoj osobi (naziv pravne osobe, izvod iz sudskog registra ne stariji od 3 mjeseca ovjeren od strane nadležnog organa, potpis i pečat ovlaštene osobe, ime osobe ovlaštene za zastupanje u postupku licitacije, adresa, broj telefona, broj žiro-računa, naziv banke) - ako je ponuditelj pravna osoba
b) Obrazac za ponudu (popunjen, iznos u KM), potpisan od strane ponuditelja (može se preuzeti u Gradskoj upravi i na službenim stranicama Grada Širokog Brijega www.sirokibrijeg.ba u rubrici Dokumenti)
c) Dokaz – potvrdu o uplati depozita (uplatnica).
Obrazac za ponudu mora biti potpisan od strane podnositelja ponude, a ako je ponuditelj pravna osoba i ovjerena pečatom pravne osobe.
V ROK VRIJEME I NAČIN UPLATE DEPOZITA
Depozit se uplaćuje na transakcijski račun Grada Širokog Brijega broj: 3382202200120303 otvoren kod UniCredit Bank d.d. Mostar, najkasnije posljednjeg dana prije zatvaranja javnog oglasa odnosno do 11. 11. 2025. godine, svrha uplate javno nadmetanje za vozilo.
Povrat depozita od 10% se vraća ponuditeljima čije ponude ne budu prihvaćene nakon završetka licitacije, a za pobjednika licitacije navedeni depozit se vraća nakon zaključenja ugovora i uplate cjelokupnog iznosa prodajne cijene.
Ako ponuditelj odustane od prihvatljive ponude gubi pravo na povrat depozita.
VI PRAVO SUDJELOVANJA
Pravo sudjelovanja u postupku javnog nadmetanja, imaju sve pravne i fizičke osobe koje prije dana utvrđenog za otvaranje ponuda uplate kauciju u iznosu 10% početne vrijednosti vozila, odnosno 2.029,987 KM za vozilo Audi A6 i 1034,418 KM za vozilo Citroen C4.
Pravo sudjelovanja nemaju uposlenici Grada Širokog Brijega.
Ako ponudu dostavlja pravna osoba, ponuda mora sadržavati: naziv pravne osobe, adresu i broj telefona, broj žiro-računa, potpis ovlaštene osobe i pečat, ime osobe ovlaštene za zastupanje , izvod iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca, ovjeren od strane ovlaštenog tijela) i dokaz o uplati kaucije.
Rok za prijem ponuda je 12. 11. 2025. godine do 12:00 sati.
Sve ponude koje pristignu nakon naznačenog roka, bez obzira kada su poslane, neće biti uzete u razmatranje.
Jedan ponuditelj može dostaviti samo po jednu (1) ponudu za svaki lot.
VII TIJEK JAVNOG NADMETANJA – LICITACIJE
Javno otvaranje pristiglih ponuda će se održati dana 12. 11. 2025 godine u prostorijama Gradske uprave Široki Brijeg (sala za sastanke), Ulica fra Didaka Buntića 11, 88220 Široki Brijeg s početkom u 12:30 sati.
Otvaranju ponuda mogu nazočiti ponuditelji – fizičke osobe koje su dostavile ponudu uz predočenje identifikacijskog dokumenta, odnosno osobe ovlaštene u ime pravne osobe za sudjelovanje na javnom nadmetanju – licitaciji, uz pismenu ovlast.
Na početku licitacije, tj. javnog otvaranje pristiglih ponuda, izvršit će se registracija prisutnih ponuditelja, koja podrazumijeva provjeru identiteta podnositelja ponude, zakonskog zastupnika ili punomoćnika, koji prisustvuju otvaranju ponuda.
Povjerenstvo otvara prispjele ponude, čiji se sadržaj unosi u listu ponuditelja koja sadrži: naziv ponuditelja, redni broj ponude po prispijeću, vrijeme primitka ponude ponuđeni iznos i prihvatljivost ponude.
Javnim otvaranjem ponuda Povjerenstvo utvrđuje najpovoljniju ponudu za motorno vozilo pojedinačno, o čemu obavještava prisutne ponuditelje. Predsjednik Povjerenstva proglašava pobjednika licitacije s najvišom ponuđenom cijenom za svaki lot pojedinačno.
Ponude koje ne budu pripremljene sukladno navedenom i koje budu predate nakon naznačenog roka i ponude čija je ponuđena cijena za vozilo manja od utvrđene početne cijene, neće se uzeti u razmatranje.
Ako prijavu na Javni oglas podnese samo jedan ponuditelj i predloži iznos ponude na početnu vrijednost ili veći iznos, predsjednik povjerenstva ga proglašava pobjednikom licitacije.
Ako prijavu na Javni oglas podnesu dva ili više ponuditelja s istom cijenom koja je ujedno i najviša cijena ponude, najpovoljniji ponuditelj je onaj koji je ranije dostavio ponudu prema datumu i vremenu prijemnog pečata protokola Grada Širokog Brijega.
Ponuditelj čija ponuda bude prihvaćena, odnosno kupac, dužan je pristupiti zaključenju ugovora u roku od sedam dana od dana proglašenja pobjednika javnog nadmetanja. Kupac je dužan za kupljeno vozilo uplatiti puni iznos prodajne cijene u roku od 3 (tri) dana od dana potpisivanja ugovora između ugovornih strana.
Sve obveze – porezi i troškovi u vezi prijenosa vlasništva s prodavatelja na kupca snosi kupac.
Primopredaja vozila obavit će se odmah po predočenju dokaza o izvršenoj uplati prodajne cijene. Vozilo se preuzima u viđenom stanju, po uplati ugovorene cijene i predočenja dokaza o izvršenoj uplati, s navedenog parkinga, zajedno s pratećom dokumentacijom uz sačinjavanje zapisnika o primopredaji.
VIII DODATNE INFORMACIJE
Prodaja službenih vozila izvršit će se po principu „viđeno-kupljeno“ bez naknadnih prigovora i žalbi na predmet prodaje.
Ako kupac odustane od kupovine nakon što je njegova ponuda prihvaćena, ili ako nakon zaključenja ugovora kupac odustane od njegove realizacije, uplaćeni depozit od 10% se ne vraća, a Grad zadržava pravo dodijeliti ugovor prvom sljedećem ponuditelju s liste uspješnih ponuditelja.
Za sve informacije kontakt osoba je Tanja Ljubić, broj telefona 039 702 855, svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati.
Gradonačelnik
Ivo Pavković































